Novinky
& TRENDY
aktuálně z agenturního dění
zajímavosti ze světa marketingu a salesu
reálné zkušenosti z praxe a ověřených zdrojů
naše názory i špetka know-how
TÉMA 1 | CENTRÁLNÍ SPRÁVA KOMUNIKAČNÍCH NOSIČŮ
Když všechno zklame, je třeba přečíst si návod, zní jeden z Murpyho zákonů. Potýkáte se v retailu s tématy, které chcete řešit a nevíte jak na to? Proto je tu náš miniseriál s názvem TOP STUFF 2022! Posvítíme si na problémy, s nimiž se potýkáte nejčastěji a nejvíce jsme pro vás v uplynulém roce řešili. Témata, která jsme vybrali, byla pro […]
ZÁKAZNICKÁ VĚRNOST | SLEVA NEBO ZKUŠENOST?
Věrnostní a slevové programy vracejí zákazníka k opakovaným nákupům, jejich rozhodnutí preferovat právě váš produkt spoluutváří hodnotu značky a generuje zisk. Jak tedy budovat loajalitu?
UDRŽITELNOST V RETAILU: TREND, NEBO NUTNOST?
Uspokojení potřeb bez zatížení budoucích generací je velké téma současnosti. Týká se i nás? Můžeme k udržitelnosti přispět svým dílem i my v maloobchodě?
4 NEJAKTUÁLNĚJŠÍ SMĚRY, KTERÉ NESMÍ CHYBĚT VE VAŠÍ RETAILOVÉ SÍTI
Rostoucí náklady spojené s opatrností spotřebitelů budou pro retail výzvou. Zákazníci očekávají více než kdykoli předtím. Co nás čeká a na co se připravit?
EuroShop RetailDesign Award 2022
EuroShop od roku 2008 vždy celosvětově vyhlašoval 3 nejlepší designové koncepty prodejen. Letošní rok však přinesl změnu, a to v podobě udělení ocenění v pěti kategoriích: Food (Jídlo/Gastro); Fashion & Lifestyle (Móda a životní styl); Digital (Digitální technologie); Hospitality (Pohostinství) a Sustainability (Udržitelnost). Tato změna nás potěšila hned ze dvou důvodů. Můžeme vidět daleko rozmanitější sérii realizací […]
KDYŽ JE BOUŘE VÝZVOU | Aktuální trendy customer experience v retailu
Zapojte interaktivní technologie, promyslete Omnichannel strategii a hyper-personalizaci, inovujte služby a pečujte o zaměstnance! Blýská se v době postcovidové na lepší časy? Přišla jiná bouře, tentokrát na Ukrajině, a ekonomové optimismem nehýří. Sankce a politická rozhodnutí Západu budou mít své důsledky a my si můžeme jen přát, aby se ekonomické turbulence odrazily v nákupním chování zákazníků a jejich […]