Aktivační kampaně MOL

Klient | Brand 

MOL Česká republika, s.r.o.

Služby

Aktivace, spotřebitelská soutěž

Skills

Administrace a správa soutěže, zákaznická linka, adaptace a příprava vizuálů, návrh nových formátů

Challenge

Administrace a kompletní správa spotřebitelských kampaní pro čerpací stanice MOL. Zpočátku se jednalo pouze o palivové kampaně, avšak v letošním roce jsme společně realizovali také Fresh Corner spotřebitelskou kampaň na podporu prodejů Fresh Corner produktů.

Řešení

Když si zákazníci hrají, značka vyhrává. V letní Fresh Corner kampani jsme se zaměřili na podporu prodeje nepalivového zboží. Podmínkou byl nákup třech potravin nebo nápojů, z nichž alespoň dva produkty byly z konceptu Fresh Corner. Zákazníci získali hrací kartičku, na kterou mohli vyhrát okamžitou cenu v podobě kávy, hot dogu či farmářského sendviče.

Zákazníci, kteří zaregistrovali kód z účtenky do soutěže na webu společnosti, mohli získat ještě další ceny. Do soutěže patřily také výherní balíčky s kávovary a kávovými doplňky, každý týden se hrálo o 11 balíčků. Hlavní cenou ve spotřebitelské soutěži bylo pak 150 000 korun na veškeré nákupy na stanicích MOL.