Klient | Brand

GlaxoSmithKline CZ | Voltaren & CENTRUM

Služby

activation

Skills

event management, promotion, doprovodný program, výroba, grafický design, instalace a logistika

Challenge

Vymyslet koncept eventového lounge na sérii běžeckých závodů pro jednoho z hlavních partnerů. Následně kompletní zajištění výroby a realizace, včetně doprovodného programu pro rodiny s dětmi.

Řešení

Celý koncept jsme postavili na myšlence, že běh má být především zábava, a to nejlépe pro celou rodinu. Složili jsme proto lounge, kde si přijdou na své jak děti – formou her a sportovních soutěží – tak i jejich rodiče – v naší chill-out zóně nebo při masáži od fyzioterapeutů.

Dopad

V rámci loňského ročníku (2020) bylo vybráno dohromady přes 800.000, - Kč na pomoc dětem s onemocněním pohybového aparátu. Budování brand awareness značky Voltaren, podpořeno i v ATL komunikaci a na sociálních sítích. Zvyšování návštěvnosti lounge s každou další akcí.