Novinky
& TRENDY

aktuálně z agenturního dění

zajímavosti ze světa marketingu a salesu

reálné zkušenosti z praxe a ověřených zdrojů

naše názory i špetka know-how

1 2 3

thumb

Zaujmout, změřit, uvést do kontextu!

Zákaznický zážitek (neboli customer experience) a digitalizace v místě prodeje je již známým a stále se rozvíjejícím trendem. I přes nesnáze spojené s Covidem-19 – nebo právě kvůli nim – nasazují tuzemské prodejny nejrůznější technologie: od digital signage přes interaktivní prvky jako prodejní kiosky a programované LED stěny až po virtuální či augmentovanou realitu. Co se ale děje dál? Končí to vše instalací těchto technologií? Jaká je […]

AUTOR: gate1. 1. 2021Retail

thumb

Rok 2021 a co nás v něm čeká?

Důraz na smysluplné inovace a smysluplné optimalizace – to je podle mě výhled na rok 2021. Je to sice věštění z křišťálové koule, ale po rozhovorech s manažery marketingu a obchodu a zralé úvaze si myslím, že to skutečně budou hlavní směry, které budou letos ovlivňovat naši kategorii. Jejich důvody se samozřejmě různí od aktuální situace a výhledů té, které kategorie / firmy / značky. Někteří očekávají stagnaci, […]

AUTOR: gate1. 1. 2021Retail

thumb

Trendy v retailu a jak se jimi řídíme?

Trendy v retailu by se daly popsat jako setrvalý stav s očekáváním spíše chladné fronty. Jinými slovy to, co už známe – digitalizace; omnichanel a intenzivnější propojování on- a off-line světa; zapojování senzorů, pohyb – ideálně analogový; a samozřejmě evergreeny lokalizace a personalizace. To vše platí, a k tomu se přidává aktuální důraz na zdraví zákazníků (dezinfekce, měření teploty, roušky atd…, vždyť to všichni známe). Vidíme změny v nákupních zvyklostech nemalé […]

AUTOR: gate1. 1. 2021Retail

thumb

Covid příležitost nebo hrozba?

Upřímně, už mě nebaví poslouchat, co všechno hrozí, proč něco nejde a na co se čeká. Včera jsem procházel statistiky toho, co se skutečně děje na prodejnách za letošní rok i Y2Y porovnání, a když jsem se to pak snažil interpretovat došel jsem ke dvěma závěrům: Současná situace zrychluje změnu role kamenné prodejny. Problém je v měřitelnosti toho, co se v místě prodeje stále více odehrává. Uvědomil jsem si […]

AUTOR: gate1. 1. 2021Retail

thumb

Velkoobchod vs. moderní retail

Po absolvování letošního GlobalSHOPu jsem věnoval následujících čtrnáct dní tomu, abych udělal nějakou syntézu a jasně definoval trendy a směry, které se v různých přednáškách a v různých obchodních konceptech objevily. Před třemi dny jsem se o tyto závěry podělil s jedním z klientů a debata se následně (předpokládatelně) stočila k tomu, že je sice inspirativní bavit se o trendech, nicméně že ty se v našich končinách v retailu objeví pravděpodobně v Praze, a to nejdřív za nějakých 3-5 […]

AUTOR: gate1. 1. 2021Retail

1 2 3