Novinky
& TRENDY





UDRŽITELNOST V RETAILU: TREND, NEBO NUTNOST?
Uspokojení potřeb bez zatížení budoucích generací je velké téma současnosti. Týká se i nás? Můžeme k udržitelnosti přispět svým dílem i my v maloobchodě?

4 NEJAKTUÁLNĚJŠÍ SMĚRY, KTERÉ NESMÍ CHYBĚT VE VAŠÍ RETAILOVÉ SÍTI
Rostoucí náklady spojené s opatrností spotřebitelů budou pro retail výzvou. Zákazníci očekávají více než kdykoli předtím. Co nás čeká a na co se připravit?

EuroShop RetailDesign Award 2022
EuroShop od roku 2008 vždy celosvětově vyhlašoval 3 nejlepší designové koncepty prodejen. Letošní rok však přinesl změnu, a to v podobě udělení ocenění v pěti kategoriích: Food (Jídlo/Gastro); Fashion & Lifestyle (Móda a životní styl); Digital (Digitální technologie); Hospitality (Pohostinství) a Sustainability (Udržitelnost). Tato změna nás potěšila hned ze dvou důvodů. Můžeme vidět daleko rozmanitější sérii realizací […]

KDYŽ JE BOUŘE VÝZVOU | Aktuální trendy customer experience v retailu
Zapojte interaktivní technologie, promyslete Omnichannel strategii a hyper-personalizaci, inovujte služby a pečujte o zaměstnance! Blýská se v době postcovidové na lepší časy? Přišla jiná bouře, tentokrát na Ukrajině, a ekonomové optimismem nehýří. Sankce a politická rozhodnutí Západu budou mít své důsledky a my si můžeme jen přát, aby se ekonomické turbulence odrazily v nákupním chování zákazníků a jejich […]

Zaujať, zmerať, uviesť do kontextu!
Zákaznický zážitek (neboli customer experience) a digitalizace v místě prodeje je již známým a stále se rozvíjejícím trendem. I přes nesnáze spojené s Covidem-19 – nebo právě kvůli nim – nasazují tuzemské prodejny nejrůznější technologie: od digital signage přes interaktivní prvky jako prodejní kiosky a programované LED stěny až po virtuální či augmentovanou realitu. Co se ale děje dál? Končí to vše instalací těchto technologií? […]

Rok 2021 a čo nás v ňom čaká?
Důraz na smysluplné inovace a smysluplné optimalizace – to je podle mě výhled na rok 2021. Je to sice věštění z křišťálové koule, ale po rozhovorech s manažery marketingu a obchodu a zralé úvaze si myslím, že to skutečně budou hlavní směry, které budou letos ovlivňovat naši kategorii. Jejich důvody se samozřejmě různí od aktuální situace a výhledů té, které kategorie / firmy / značky. Někteří očekávají […]